Sajam turizma u Beogradu 2014

U halama Beogradskog sajma održan je 36. Međunarodni sajam turizma, koji je trajao od 27. februara do 2. marta. U isto vreme, bili su održani i 10. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo „HORECA”, 5. Sajam vina „BeoWine“ i 10. Sajam suvenira, koji su samo upotpunili već srdačnu i domaćinsku atmosferu.

Sve sajmove otvorio je vršilac dužnosti ministra privrede Igor Mirović, koji je istakao značaj turizma kao grane privrede kako u svetu, tako i u Srbiji. On je napomenuo da je zarada od turizma u Srbiji prethodne godine bila rekordna i naglasio da je to jedna od privrednih grana koja obezbeđuje najviše radnih mesta. 

Na ovogodišnjem sajmu posetioci su mogli da vide štandove preko 1000 izlagača iz 54 zemlje, od kojih su neke prvi put nastupile, a to su Argentina, Alžir, Indija, Albanija, Rumunija, Portugal, Ujedinjeni Arapski Emirati i Iran. Među izlagačima bile su turističke organizacije, agencije, turoperatori, planinski centri, banje, i zemlje sa svih kontinenata, a popusti na putovanja su se kretali i do 40 posto, za rane rezervacije.

Moto ovogodišnjeg sajma bio je „Ispunjavamo želje“, pa su se tako na svakom štandu trudili da privuku ljude zanimljivim audio-vizuelnim doživljajima. Šetajući po sajmu mogli ste da vidite egipatske trbušne plesačice, da čujete zvuke tamburice iz Banata i vidite mnoge autentične nošnje iz svih krajeva sveta. Ispred brazilskog štanda predstavljena je kapuera, veština koja se zasniva na kombinaciji plesa i borbe, a u Hali 4 mogli ste i da probate specijalitete iz raznih krajeva Srbije.

Zemlja partner ovogodišnjeg sajma bila je Indonezija, koja se predstavila uz slogan „Divna Indonezija: Srce svetskih čuda“. Prisustvom Indonezije obeleženo je 60 godina diplomatskih i prijateljskih odnosa između Džakarte i Beograda, a na njihovom štandu bili su nastupi kulturno umetničkih grupa, koje su predstavile tradicionalne plesove. Centralno mesto na štandu zauzimao je morski brod „Phinisi“, koji je simbolizovao povezanost svih posetilaca sa svakim od preko 18 hiljada ostrva u indonežanskom arhipelagu. 

Kompanija Fly Fly Travel ponovo je bila prisutna na sajmu kao izlagač i predstavila je svoju ponudu prolećnih i letnjih aranžmana po promotivnim cenama, kao i ture do Istanbula i Rima. Fly Fly štand u Hali 1 bio je na dva nivoa, jedan od najvećih na sajmu, na donjem su posetioci mogli da se raspitaju o svemu što ih je zanimalo, a na gornjem su održavani sastanci sa poslovnim partnerima i predstavnicima Fly Fly franšize. 

Zastupljena na štandu je bila i ćerka firma Fly Fly Academy, koja je promovisala svoju obuku za kabinsko osoblje i kurs „Letite bez straha“. Fly Fly Travel je imao i drugi štand u Hali 2, na kome je bila predstavljena izložba maketa aviona raznih veličina i sa obeležjem raznih avio kompanija. Na oba štanda posetioci su mogli da saznaju sve o Fly Fly aplikaciji, najnovijem alatu za pretragu i rezervisanje letova, koji je jedini takve vrste u našoj zemlji.

  • beograd-2014-1
  • beograd-2014-10
  • beograd-2014-2
  • beograd-2014-3
  • beograd-2014-4
  • beograd-2014-5
  • beograd-2014-6
  • beograd-2014-7
  • beograd-2014-8
  • beograd-2014-9